DynamicWeb Update 2025
Den 27. Marts på Godsbanen i Aarhus
Få ny inspiration og viden til dine digitale B2B-salgsprocesser, produktdata, det kommende Digitale Produktpas og praktisk brug af AI fra førende digitale bureauer og eksperter.
Fokus på digitale B2B salgsprocesser, produktdata, det digitale produktpas og AI
Lyder det relevant? Så er DynamicWeb Update 2025 lige noget for dig!
Uanset om du er DynamicWeb-kunde eller ej, så kan du deltage gratis og få indsigt i, hvordan du skaber større digital succes med hjælp fra vores dygtige partner og egne eksperter.
Nye fordele og muligheder med DynamicWeb 10
Oplev den nye DynamicWeb 10 platform, som indeholder alt, hvad du behøver for at optimere den digitale købsoplevelse, styrke dine kunderelationer og få en fremtidssikret e-handelsløsning.
Vi guider dig gennem den optimerede brugergrænseflade og præsenterer alle de nye muligheder inden for e-handel og PIM, blandt andet i relation til det Digitale Produktpas og nye muligheder med AI.
Tilmeld dig her
Det er gratis at deltage på DynamicWeb Update 2025, men vi forbeholder os retten til at annullere tilmeldinger fra bureauer og konkollegaer.
Årets partnere 2025
HVOR & HVORNÅR?
Godsbanen i Aarhus
DynamicWeb Update 2025 bliver afholdt torsdag d. 27/3 kl. 8:30-16 på Godsbanen i Aarhus. Der er p-pladser langs Godsbanens haller med indkørsel fra Skovgaardsgade og alternativt ved Scandinavian Center eller Ceresbyen.
Godsbanen
Karen Wegeners Gade 8
8000 Aarhus
Godsbanen.dk
Spørgsmål og svar om DynamicWeb Update 2025
DynamicWeb Update 2025 afholdes torsdag d. 27/3-2025 kl. 8:30-16 på Godsbanen i Aarhus.
Alle som arbejder med digitalt salg og marketing, produkter og produktdata, IT-arkitektur eller forretningsudvikling.
Ja, men vi tillader os dog at kræve et no-show gebyr på 500 kr., hvis du ikke melder afbud før arrangementet.
Naturligvis! Du får morgenmad, frokostbuffet, eftermiddagskage, og drikkevarer hele dagen igennem - og det er selvfølgelig gratis.
Der er p-pladser langs Godsbanens haller med indkørsel fra Skovgaardsgade og alternativt ved Scandinavian Center eller Ceresbyen. For mere info: Se Godsbanens Praktisk Informationer.
Hvis du mod forventning skulle blive forhindret i at deltage, så send en mail til Marketing Director, Kaspar Luk Larsen, på klu@dynamicweb.com
Vær opmærksom på at vi opkræver et no-show gebyr på 500 kr. ved manglende afbud.
Vi deler selvfølgelig alle eksperternes guldkorn med alle deltagere efter konferencen, så du kan genbesøge de værdifulde indsigter, samt tips og tricks fra dagen.
Så tag fat i vores Marketing Director, Kaspar Luk Larsen, på klu@dynamicweb.com