GRATIS KONFERENCE
DynamicWeb Update
Torsdag d. 9/11-23 kl. 8:30-17 på Godsbanen i Aarhus
Berig din digitale forretning med frisk inspiration og værdifuld viden fra Danmarks førende digitale bureauer, succesfulde e-handelsvirksomheder og naturligvis DynamicWeb's egne eksperter. Vi er i fuld gang med at forberede programmet, men du kan allerede nu reservere din (gratis) plads til konferencen.
KORT FORTALT
Fokus på digitalt salg og optimering
Arbejder du med DynamicWeb, og ønsker du at øge dit salg og effektivisere dine processer online? Så deltag på DynamicWeb Update konference, hvor vi i samarbejde med en perlerække af vores danske partnere vil guide dig til at opnå større succes med din digitale forretning.
På scenen kan du blive inspireret af spændende kundecase-præsentationer, opdage de nyeste trends og tendenser og få de seneste opdateringer fra DynamicWebs egne eksperter.
Vi glæder os til at se dig!
Tid & sted
Torsdag den 9. november 2023 fra kl. 08.30 til 17.00
Godsbanen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus C
HVOR & HVORNÅR?
Godsbanen i Aarhus
DynamicWeb Update 2023 bliver afholdt torsdag d. 9/11 kl. 8:30-17 på Godsbanen i Aarhus, som ligger lige bagved Musikhuset. Der er p-pladser langs hallerne med indkørsel fra Skovgaardsgade, i Scandinavian Center eller i Ceresbyen.
Godsbanen
Skovgaardsgade 3, Indgang 3A.
8000 Aarhus C.
+45 2522 1210
https://godsbanen.dk
DynamicWeb Update 2023 afholdes torsdag d. 9/11 kl. 8:30-17 på Godsbanen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus C.
eCommerce managers, Marketingchefer, danske brandowners, virksomhedsejere, webshop owners, digitale marketing managers og alle andre, der arbejder med e-handel og forretningsudvikling for B2B- og B2C-virksomheder m.v. Vi forbeholder os retten til at reservere pladser til nuværende og potentetielle kunder.
Ja, men vi tillader os dog at kræve et no-show gebyr på 500 kr., hvis du ikke melder afbud før arrangementet.
Nej. Hvis du er interesseret i at lære mere om platformen, og samtidig få inspiration fra aktuelle DynamicWeb kundecases, så er du også meget velkommen til at deltage.
Naturligvis! Spiselauget sørger for, at vi hverken sulter eller tørster. Du får morgenmad, frokostbuffet, eftermiddagskage, og drikkevarer hele dagen igennem - og det er naturligvis gratis.
Der er p-pladser langs hallerne med indkørsel fra Skovgaardsgade, i Scandinavian Center eller i Ceresbyen.
Hvis du mod forventning skulle blive forhindret i at deltage, så send en mail til Marketing Director, Kaspar Luk Larsen, på klu@dynamicweb.com.
Vær opmærksom på at vi opkræver et no-show gebyr på 500 kr. ved manglende afbud.
Så tag fat i vores Marketing Director, Kaspar Luk Larsen, på klu@dynamicweb.com.