Bramidan
Integration og procesoptimering understøtter salgsaktiviteter på 25 sprog og 40 markeder
Bramidans implementering af DynamicWeb har fokuseret på procesoptimering og global vækst. Løsningen har gjort Bramidan i stand til at understøtte deres 40 lokale markeder med lokalt websiteindhold, brochurer og andet marketingsmateriale.
Bramidan A/S er en af verdens førende leverandører af løsninger til affaldshåndtering med et global netværk af forhandlere.
The Challenge
Bramidans nylige vækst skabte behovet for en ny webløsning, som kunne fungere som global marketingplatform for hele virksomheden. Problemfri integration med Bramidans digital asset management system (DAM) system stod øverst på listen over virksomhedens krav til en ny løsning, så Bramidan kunne håndtere alle billeder og dokumenter fra en central database.
The Solution
Bramidans implementering af DynamicWeb har fokuseret på procesoptimering og global vækst. Løsningen har gjort Bramidan i stand til at understøtte deres 40 lokale markeder med lokalt websiteindhold, brochurer og andet marketingsmateriale.
En anden fordel er, at Bramidan kan genbruge data fra DAM systemet på hele deres website, inklusiv features såsom automatisk komprimering af højopløste billeder.
The Result
DynamicWeb løsningen har markant effekt på Bramidans arbejdsrutiner. Tidligere blev brochurer, kataloger, foldere og andet marketingmateriale produceret hos en ekstern grafiker. I dag kan én marketingsmedarbejder håndtere samtlige sprogversioner af websitet og alt marketingsmateriale, inklusiv tekster, billeder, brochurer og kataloger.
Indtil nu har løsningen gjort Bramidan i stand til at operere på 40 markeder fordelt over hele verden, alt imens opdatering og styring af content varetages fra deres hovedkvarter.