Eva Solo

Globale Eva Solo fremtidssikrer med international brandshop i Swift

Et globalt anerkendt brand, der skaber innovative designprodukter og er aktivt i mere end 50 lande, introducerer nu en dynamisk international brandshop-platform. Denne platform er skabt for at levere inspirerende shoppingoplevelser og ubesværet bestillinger direkte via hjemmesiden.

Eva Solo er en dansk familievirksomhed, der, i sin fjerde generation dedikerer sig til udvikling og salg af nyskabende og funktionelle produkter til hjemmet. Oprindeligt var Eva Solo kendt for udstyr til køkkenet, men i dag leverer virksomheden kvalitetsprodukter til hele boligen.  

The Challenge

Online inspirationskilde og webshop

Eva Solo er et anerkendt brand, hvis produkter sælges i mere end 50 lande. Utallige mennesker bruger hver eneste dag virksomhedens prisbelønnede designprodukter enten i køkkenet eller andre steder i boligen. Eva Solo ønskede en platform, der kunne fungere som en stærk international brandshop. Hjemmesiden har til formål at fungere som en inspirationskilde, så besøgende kan forberede deres køb hos de mange forhandlere, der tilbyder Eva Solos produkter. Samtidig ønskede de at sikre, at det var nemt for forbruger at foretage direkte køb via webshoppen. 

The Solution

Branding og eCommerce kræver en solid platform

Skræddersyet funktionalitet, visuel appel og budgetvenlig fleksibilitet.

Eva Solos nye hjemmeside bygger på en standard DynamicWeb løsning. Den minimalt tilpassede løsning leverede en ideel kombination af pålidelig funktionalitet og et skræddersyet, visuelt tiltalende design, som støttede virksomhedens brandfortælling på bedste vis. Løsningens fleksible funktioner betyder, at Eva Solo undgår at skulle afsætte omfattende budgetter og tid til udvikling ved hver justering af temaer og andre elementer. 

The Result

Hjemmeside med en udpræget grad af brugervenlighed

Eva Solos nye hjemmeside er et smukt og funktionelt omnichannel-website, der opfylder både besøgendes og virksomhedens behov. Webdesignet tager derfor udgangspunkt i tre centrale værdier i Eva Solos brand-DNA: Æstetik, simplicitet og funktionalitet, suppleret af en fjerde værdi, købmandskab. Webdesignet balancerer elegant mellem branding og commerce, med æstetiske miljøbilleder og inspirerende indgange, der gradvist fører besøgende fra inspiration til produktinformation og køb.

Resultatet er et website, der ikke kun styrker Eva Solos omnichannel-strategi ved at understøtte forhandlernes salgsarbejde, men også fungerer som en effektiv salgskanal i sig selv. Brugervenligheden er i højsædet, hvilket gør det lige så let for besøgende som for Eva Solos salgs- og marketingteam at navigere og anvende systemet i deres daglige arbejde.

Segment

B2B, B2C, Wholesale og Dynamics NAV

Location

Danmark

Partners

twoday