Frellsen
Ønsket om en brugervenlig og standard webshop blev indfriet med DynamicWeb
Med en standard DynamicWeb løsning opnåede Frellsen de ønskede succeskriterier: En løsning, der ”out-of-the-box" har en masse værdiskabende funktionaliteter, der er med til at indfri virksomhedens digitale ambitioner!
Frellsen er en dansk fødevarevirksomhed, der producerer og sælger kaffe, te og chokolade til både B2B- og B2C-kunder.
The Challenge
Frellsen havde en B2B webshop, der var forældet og skulle fornyes. De ønskede én skalerbar løsning, der indeholdt både forskellige hjemmesider og én B2B webshop, og platformen skulle være forberedt til fremtidige webshop-koncepter såsom en webshop for medarbejdere eller dedikerede webshops til mere specifikke forretningsområder.
The Solution
Med en standard DynamicWeb løsning opnåede Frellsen de ønskede succeskriterier: En løsning, der ”out-of-the-box" har en masse værdiskabende funktionaliteter, der er med til at indfri virksomhedens digitale ambitioner!
Frellsens forretning er opdelt i to hovedområder: chokolade og kaffe. I deres nye løsning har de fået samlet de forretningsområder i et brand-univers på Frellsen.dk. Med et brugervenligt webdesign har det gjort navigation på websitet meget nemmere for brugeren.
I den nye løsning har Frellsen fået adgang til værktøjer og funktioner til at bygge nye spændende contentsider og kampagner. Mulighed for at oprette og gemme nye design og sidelayouts. Alt dette kan de nu gøre selv og skabe mere værdi!
The Result
Nogle af Frellsens kunder opretter ordrer til forskellige underkonti (afdelinger). Løsningen understøtter, at en klient med et særligt login, vælger en af de tilsluttede virksomheder/afdelinger og udgiver sig for at være firmabruger. Dette er en stor fordel for kunden, og Frellsens konkurrenter understøtter ikke denne funktionalitet. Igen konverteres kompleks funktionalitet til en konkurrentfordel.
Den stærke Visma-integration sørger for, at alle data er kontrolleret i Visma og dermed forbliver interne procedurer uændrede.