Derfor styrker din B2B webshop din kunderelation

Få vores bud på, hvordan du bedst imødekommer dine kunders forventninger ved at give dem større frihed og en højere grad af selvbetjening.

En helt ny analyse fra Dansk Industri viser, at 32 % af B2B indkøberne vil fravælge dig som leverandør, hvis du ikke har en digital handelsmulighed. En webshop eller kundeportal er dermed ikke længere en ekstra funktion. Det er derimod et strategisk værktøj til at øge kundetilfredshed og -fastholdelse i et konkurrencepræget marked.

Det er derfor afgørende, at du genovervejer – eller genbesøger – din B2B kundeportal/webshop, hvis du vil imødekomme dine kunders forventninger i dag. 


Hvordan du gør, kan du blive klogere på i dette webinar.

  • Download webinaret og få indsigt i: 
    Hvordan du løfter din digitale købsoplevelse – og imødekommer indkøbernes forventninger til digital handel.
  • Hvordan du får en effektiv salgsstyring – og hvorfor flere kørende sælgere ikke nødvendigvis øger salget.
  • Hvordan du giver kunden mulighed for selvbetjening – og hvordan du lærer dem selv at købe med en kundeportal.
  • Hvordan du styrker dine kunderelationer – og bruger en effektiv onboarding til at lære dine kunder til at bruge din platform.