Erik Larsen & Søn gør produktdata til en konkurrencemæssig fordel
Den danske 3. generations produktionsvirksomhed lancerer ny DynamicWeb B2B webshopløsning med PIM og kundeportal integreret med ERP-systemet Visma.net, som gør deres produktdata til en konkurrencemæssig fordel på tværs af kunder og kanaler.
Producenter og grossister kæmper med produktdata
Ifølge Dansk Industri har den kraftigt stigende e-handel har skabt et massivt pres på alle i værdikæden til at kunne levere langt bedre produktdata. Både producenter og forhandlere står med en udfordring, der i sidste ende skal give kunder en bedre købsoplevelse. Mange producenter/forhandlere kæmper dog i midlertidig med at få struktureret produktdata og gøre dem tilgængelige, men bliver det gjort rigtigt kan det give din virksomhed konkurrencemæssige fordele.
Erik Larsen & Søn har knækket koden
For at imødekomme behovet har den danske produktionsvirksomhed valgt en DynamicWeb PIM (Product Information Management) og webshopløsning med en standard connector til Visma.net, som gør dem i stand til at arbejde med stamdata, kundespecifikke priser og rabatter på tværs af deres forhandlere og markedspladser. Alt sammen håndteret i én platform og med én integration i et simpelt og fleksibelt setup.
Download webinaret og kom med ind bagved log-in skærmen. Oplev hvordan Erik Larsen & Søn strukturerer og distribuerer deres produktdata, optimerer deres interne forretningsprocesser og giver deres kunder en bedre købsoplevelse. Alt sammen fra én og samme løsning.