From traditional offline business to modern online customer portal

Featuring Forrester & Norsk Stål

Selvbetjening er ved at blive en stor del af B2B-shopping. Forrester gennemførte en undersøgelse, der viste, at 42% af B2B-køb allerede er selvbetjente, og tallet vokser.

Norsk Stål gik sammen med Solteq og DynamicWeb fra en traditionel offline-forretning til en moderne online-forretning med deres første e-handels- og PIM-projekt nogensinde.

Hør senioranalytikerne Joe Cicman og Amanda LeClair fra Forrester fortælle, hvordan e-handel og Product Information Management sammen kan øge bundlinjeresultaterne for flere og flere B2B-virksomheder. 

Mød også Kristian Fjågesund, Customer Service Manager hos Norsk Stål, som fortæller, hvordan de implementerede nye e-handelsløsninger, der gjorde 2021 til et godt år for Norsk Stål.

Download dette webinar og få hele historien:

  • Hvordan PIM og eCommerce supplerer og beriger hinanden.
  • Hvordan du kan få produktdata til at drive produktoplevelsen.
  • Hvordan Norsk Stål implementerede nye løsninger, der hjalp sælgerne med at spare tid og øge salget.
  • Hvordan det nu er muligt at håndtere stålskrot på en ny og endnu mere bæredygtig måde.