Future-proof your B2B eCommerce Strategy
Featuring Forrester & TricorBraun Flex
Mere end 30 % af B2B teknologikøberne foretager allerede deres første køb via en digital kanal. Selv om B2B-købere fremskynder deres overgang til selvbetjening, ønsker de interaktioner af højere kvalitet med sælgerne før og efter transaktionen. Dette lægger pres på salgs- og marketingteams for at tilpasse sig, og på deres ofte komplekse handelsteknologi stakke for at følge med.
I dette webinar vil gæstetaler Joe Cicman, senioranalytiker hos Forrester Research, dele sin viden om de ændrede købspræferencer og om ehandelssituationen for virksomheder, der sælger til virksomheder.
TricorBraun Flex fortæller om deres tilgang til B2B ehandel og om, hvordan de ved at indføre en digital strategi har øget deres salgsindtægter, forbedret deres bundlinje og øget kundetilfredsheden gennem moderne handelsoplevelser. Mike Mead, Digital Marketing and eCommerce Professional, vil kaste lys over de udfordringer, de stod over for, inden de implementerede en eCommerce Suite, hvordan de greb projektet an og de fordele, de har opnået indtil videre.
Jørgen Bach, CEO hos DynamicWeb North America, vil kort dykke ned i kompleksiteten af B2B ehandel. Det (dyre) monster kendt som Frankenstack og fordelene ved at have en Best of Suites-tilgang.
Vigtige takeaways:
- Hvordan dine digitale kunder adskiller sig fra dine traditionelle kunder
- Hvordan du analyserer din produktportefølje og sælger det rigtige på den rigtige måde
- Det nuværende landskab af B2B ehandelsteknologier, og hvordan du identificerer, hvad der vil fungere bedst for dig
- Pas på Frankenstack og fordelen ved at have en "best of suite"-tilgang, når du opbygger din B2B ehandelsstrategi
- De vigtigste trin, når du overvejer at implementere en (ny) B2B ehandelsstrategi