How a PIM and eCommerce investment accelerated the plush business

Se hvordan Nature Planet griber B2B ehandel an, og hvorfor de har fået succes.

Omnichannel-oplevelser og kundernes forventninger har ændret den måde, som brands, detailhandlere og producenter interagerer med kunderne på - og de seneste år har haft en drastisk indvirkning på dette.

Hør fra Forresters senioranalytikere Joe Cicman og Amanda LeClair, hvordan Product Information Management og e-handel supplerer og beriger hinanden. Lær, hvordan du kan få produktdata til at styre produktoplevelsen, hvilket resulterer i bedre handelsoplevelser med øgede resultater på bundlinjen.  

Nature Planet er en af verdens førende designere og distributører af kvalitetsprodukter til zoologiske haver, akvarier, museer og familieparker. Med over 1.200 B2B-kunder at betjene var de på udkig efter nye kanaler for at tilbyde bedre B2B-kundeoplevelser og øge den interne effektivitet, så Nature Planet kan fortsætte den accelererede vækst. 

Investeringen i Product Information Management og e-handel er en strategisk tilgang til at være en datadrevet organisation, der har stærke vækstmål at nå. 

Hør Nikolaj Bramsø, eCommerce Manager hos Nature Planet, om deres tilgang til B2B eCommerce og deres succes i løbet af det seneste >1 år.