Overvejer du et PIM-system? Sådan regner du ud, om det kan betale sig

Når du skal samle, ensrette og dele dine produktdata, har du to muligheder:

  1. Du kan ansætte flere hænder, når din vækst tager fart. Det betyder dog, at du får et højere omkostningsniveau med din vækst.
  2. Du kan investere i et PIM-system. Her kan du arbejde smartere og skabe vækst med de ressourcer, du allerede har i organisationen. 

Begge kan fungere, men kun én af dem holder dine lønomkostninger nede (og giver samtidig service døgnet rundt), så du kan skabe lønsom vækst. 

Du gættede rigtigt: Det er mulighed 2.

Download webinaret og hør hvilke fordele du får ved implementering af PIM. Vi viser også, hvordan du automatiserer de kedelige opgaver i marketing med DynamicWeb PIM.

Vi går værktøjskassen igennem og viser konkrete eksempler på, hvorfor velstrukturerede data og organisering af processer er så vigtige. Og hvordan du kan gøre dit arbejde med produktdata nemmere.