PIM from A-Z
Hvis du overvejer at implementere et PIM-system (Product Information Management), giver dette webinar dig vigtig viden, der kan give dig et forspring i dit PIM-projekt.
Hvornår har jeg brug for et PIM-system, hvad koster det, og hvordan kan jeg implementere det uden kompleksitet? Se dette webinar, hvis du kan nikke genkendende til følgende situationer:
Du spilder værdifuld tid på manuel vedligeholdelse af data
Du bruger oceaner af tid på at håndtere produktdata manuelt i forskellige systemer - f.eks. mange Excel-ark og ERP-system.
Forkerte produktoplysninger er lig med dårlige kundeoplevelser
Du mangler overblik over, hvilke produkter der er beriget med hvilke oplysninger. Det betyder, at du publicerer produkter med manglende eller forkerte oplysninger på din webshop, hvilket giver dine kunder en dårlig oplevelse.
Produktkataloger bliver til månedlange projekter
Når du opretter produktkataloger, tager det flere uger at oprette dem, fordi data skal hentes i forskellige Excel-ark og kopieres ind i dine regneark til kataloger, f.eks. i InDesign. Det betyder, at du har mange gentagende arbejdsgange uden overblik, hvilket oftest resulterer i forkerte oplysninger i kataloget.
Hvis du kan se dig selv i nogle af ovenstående scenarier, så kan vi garantere, at du vil have gavn af et PIM-system - og du vil ikke gå glip af dette PIM-webinar!
Vigtigste læring fra webinaret:
- Hvorfor har du brug for et PIM-system, og hvad er fordelene ved det?
- Hvilke vigtige PIM-funktioner skal du have
- Hvordan du opbygger din PIM business case
- Hvordan man implementerer et PIM-system
- Case eksempler fra DynamicWeb's PIM-kunder