On-demand webinar
Post-checkout experiences: how to maximize customer retention and build loyalty
I dagens stærkt konkurrenceprægede eCommerce landskab er det blevet mere udfordrende end nogensinde at fastholde kunderne. Virksomheder skal gå ud over den første transaktion og dyrke relationer for at fremme loyalitet og drive langsigtet vækst.
Se dette on-demand webinar for at få brugbar indsigt, bedste praksis og nye teknikker til at forbedre oplevelsen efter checkout og tilføje langsigtet værdi for dine kunder.
I dette webinar diskuterer vi:
- Den vigtige rolle, som kundeengagement spiller efter checkout
- Personalisering og skræddersyning af rejsen efter købet for at styrke kundeloyaliteten
- Tilføjelse af brandværdi ud over transaktioner
- Eksempler fra den virkelige verden på vellykkede strategier til fastholdelse af kunder
- Udnyttelse af automatiseringspotentialet til at strømline post-checkout-processer
- Praktiske tips og takeaways, som du kan implementere i din egen eCommerce løsning i dag