Sådan har Mouldshop digitaliseret sine distributørers afsætning og ekspanderet til 25 markeder

Mouldshop tager ansvar for salget ved at tilbyde sine distributører en "ready-to-go" webshop

Trods at Mouldshop ikke er en stor virksomhed, så er de lykkes med at etablere sig på 25 markeder, ved at gøre sit eksportkoncept digitalt. En hjørnesten i konceptet er, at Mouldshop tilbyder hver distributør en ”ready to go” webshop, hvor distributøren blot behøver at oversætte tekster for selv at have en professionelt setup.

Ved at hjælpe distributøren med afsætningen i webshoppen tager Mouldshop ansvar for salget og sikrer samtidig, at varerne præsenteres godt på de lokale markeder. Samtidig optimerer webshoppen værdikæden for distributørens bestilling af varer hos Mouldshop, da den er integreret til virksomhedernes ERP-systemer. 
 
Digitalt salg er en gamechanger
Casen med Mouldshop understøtter DI’s rapporter, som viser, at digitalt salg og e-eksport kan øge virksomhedens indtjening med op til 3 gange mere pr. medarbejder. Den digitale udvikling viser også, at 9 ud af 10 B2B-indkøbere bruger internettet til indkøb og til at orientere sig inden et offline køb. Digitalt salg er derfor blevet en gamechanger for din (og dine distributørers) omsætning, effektivitet, brand og konkurrencekraft. 

Hent webinaret og bliv klogere på digitalt salg og e-eksport 

  • De nyeste tal og trends inden for e-eksport
  • Sådan har Mouldshops skruet sit distributørkoncept sammen
  • Hvad kræver det af Mouldshop at agere digitalt og hvilke udfordringer er der?
  • Hvilket resultater Mouldshop har opnået med konceptet
  • Hvordan orkestrerer man teknikken bag setup’et