The Power Couple of PIM and eCommerce

Lær fra førende Forrester-analytikere styrken ved PIM kombineret med ehandel.

Omnichannel-oplevelser og kundernes forventninger har ændret den måde, som brands, detailhandlere og producenter interagerer med kunderne på - og de seneste år har haft en drastisk indvirkning på dette.

Virksomheder med gode resultater har fremskyndet deres digitale transformation og udnytter ehandel og Product Information Management (PIM)-teknologi til at tilpasse sig de skiftende markedsforhold.

Hør fra Forresters senioranalytikere Joe Cicman og Amanda LeClair, hvordan Product Information Management og e-handel supplerer og beriger hinanden. Få produktdata til at styre produktoplevelsen, hvilket resulterer i bedre handelsoplevelser med øgede resultater på bundlinjen.  

Lær af Rene de Vries, CEO og medstifter og Katja Schaake, Online Marketing & PIM-projektleder hos Company Fits om, hvordan de giver deres kunder mulighed for at tilbyde deres medarbejdere en god oplevelse, når de bestiller deres arbejdstøj.

Vigtige resultater fra dette webinar

  • Hør fra førende Forrester-analytikere om, hvordan de opfatter det nuværende og fremtidige marked for ehandel
  • Hvordan PIM og ehandel styrker hinanden og øger resultatet på bundlinjen
  • Hvordan PIM bruges i kombination med appen 'FitView', der giver en bedre indkøbsoplevelse og reducerer returneringer og kasseret lagerbeholdning
  • Konkrete tips til når du starter dit næste ehandelsprojekt 
Ved at klikke 'Acceptér Alle' så giver til tiladelse til at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing