The Power Couple of PIM and eCommerce
Lær fra førende Forrester-analytikere styrken ved PIM kombineret med ehandel.
Omnichannel-oplevelser og kundernes forventninger har ændret den måde, som brands, detailhandlere og producenter interagerer med kunderne på - og de seneste år har haft en drastisk indvirkning på dette.
Virksomheder med gode resultater har fremskyndet deres digitale transformation og udnytter ehandel og Product Information Management (PIM)-teknologi til at tilpasse sig de skiftende markedsforhold.
Hør fra Forresters senioranalytikere Joe Cicman og Amanda LeClair, hvordan Product Information Management og e-handel supplerer og beriger hinanden. Få produktdata til at styre produktoplevelsen, hvilket resulterer i bedre handelsoplevelser med øgede resultater på bundlinjen.
Lær af Rene de Vries, CEO og medstifter og Katja Schaake, Online Marketing & PIM-projektleder hos Company Fits om, hvordan de giver deres kunder mulighed for at tilbyde deres medarbejdere en god oplevelse, når de bestiller deres arbejdstøj.
Vigtige resultater fra dette webinar
- Hør fra førende Forrester-analytikere om, hvordan de opfatter det nuværende og fremtidige marked for ehandel
- Hvordan PIM og ehandel styrker hinanden og øger resultatet på bundlinjen
- Hvordan PIM bruges i kombination med appen 'FitView', der giver en bedre indkøbsoplevelse og reducerer returneringer og kasseret lagerbeholdning
- Konkrete tips til når du starter dit næste ehandelsprojekt