B2B eCommerce tjeklisten
Lever din B2B e-handelsløsning op til dine kunders forventninger? Læs vores tjekliste og bliv bekendt med de 10 vigtigste e-handelsfunktioner, som B2B-kunder efterspørger i dag.
Sådan skiller du din e-handel ud fra konkurrenternes og får en konkurrencefordel
Der er en ny generation af B2B-købere i byen, og med dem er der nye forventninger til, hvordan man driver en B2B-forretning.
Dagens B2B-købere forventer adgang til flere online salgskanaler, der tilbyder enkle og effektive måder at købe komplekse varer på.
Det er dog ikke en garanti for succes at have en webshop alene.
Ifølge en nylig undersøgelse fra Dansk Industri har mere end 40 % af B2B-virksomhederne måske nok en webshop, men de tilbyder ikke de funktioner, som køberne efterspørger.
Det efterlader et stort uudnyttet potentiale for at øge kundetilfredsheden. Hvordan du kan bygge bro over denne kløft, kan du opdage i vores tjekliste.
Her finder du de 10 vigtigste funktioner, som B2B-kunder efterspørger i dag - og som vil tilføre din virksomhed mest værdi.