Boost sales with B2B lead generation from your website

Effektiv leadgenerering er afgørende for de fleste B2B-virksomheder og har stor indflydelse på omkostningerne ved salg. Med den rigtige formular til leadgenerering kan marketingteamet støtte salgsteamet med relevante leads og sænke salgsomkostningerne.

Mange B2B-virksomheder har allerede indset dette og bruger forskellige traditionelle metoder til at generere leads. Disse aktiviteter omfatter telemarketing, direct mails, online reklamer og kampagner.

Der er dog stadig nogle, der tilsyneladende forsømmer at bruge deres hjemmesides effektivt, hvilket betyder, at de ikke udnytter den store mængde kundeemner, der genereres gennem den løbende hjemmeside trafik. Spørgsmålet er, om nogen virksomhed har råd til at forsømme dette på lang sigt?

Dette white paper giver et overblik over, hvordan en B2B-virksomhed kan udnytte hjemmesidetrafikken til at generere op til 100 % flere leads fra deres hjemmeside ved at overvåge de besøgende på en struktureret måde. Desuden kan monotoring af hjemmesiden give B2B-virksomheder værdifuld indsigt i, hvordan deres eksisterende og potentielle kunder engagerer sig på hjemmesiden.