Dyrkning af afgrøder, planter og overskud

E-handel har gennemsyret stort set alle engrosbrancher. Det samme gælder for gartnerier, der står over for de samme salgsudfordringer som producenter og grossister, men med endnu mere følsomme tidsrammer.

Det er næsten umuligt at nævne en branche, der ikke er blevet påvirket af den digitale transformation. Gartneri og landbrug er ingen undtagelse. Landbrugsindustrien har længe brugt teknologi til at maksimere udbyttet af afgrøder og styre driften, men nu anvender de også e-handel i deres salgsprocesser for at imødekomme kundernes digitale købspræferencer.

Ligesom producenter skal landmænd og gartnere forholde sig til den stigende konkurrence og de faldende margener. Så uanset om du dyrker majs eller blomster, har din virksomhed meget at vinde ved at udvide dine digitale salgskanaler i form af en webshop og selvbetjeningsportal.

Vigtigste resultater: 

  • Fordele ved e-handel for landbrug og gartneri
  • Hvordan styrker DynamicWeb eCommerce landbrugs- og gartneriindustrien?
  • McHutchison: B2B NAV eCommerce med selvbetjening og kundespecifik prissætning
  • Gasa Group: B2B e-handel med NAV, 60 millioner priser, 1.500 forhandlere i 117 land