Predictions and trends 2022

Få indsigt i 2022's største tendenser inden for PIM, digital markedsføring, ehandel og Content Management.

På mange måder føles 2021 som en fortsættelse af 2020. I disse mærkelige tider, hvor pandemien fortsat forstyrrer økonomien og tvinger flere brancher til at tænke kreativt for at overleve disse udfordrende tider.

Når vi ser ind i 2022, ser det ikke ud til, at den hurtige acceleration af ehandelsmarkedet og den digitale transformation stopper. Faktisk skal virksomhederne holde trit med de største tendenser, som markedet står over for.

Digitale oplevelser og begivenheder, flere salgskanaler, omnichannel-strategier. Listen over tendenser synes uendeligt lang. Den fælles trussel er dog forbrugernes vaner. Det er afgørende for enhver virksomhed, uanset størrelse og branche, at kende målgruppens vaner. Du skal være opmærksom, og du skal handle på deres vaner for at være med i feltet. 

Hos DynamicWeb oplever vi en stigende efterspørgsel efter løsninger, der gør det muligt for virksomheder at levere den bedst mulige indkøbsoplevelse, der kombinerer online- og offlineoplevelsen. Derfor har vi undersøgt de vigtigste tendenser inden for vores ekspertiseområder: Product Information Management, Digital Marketing, ehandel og Content Management.

Når du har læst dette white paper, bør du have et klart billede af, hvad fremtiden bringer for din virksomhed.