Hvor god en investering vil PIM være for dig?

Få et estimat på, hvordan en PIM-investering vil se ud i din virksomhed.

Et PIM-system er en investering i din virksomhed.

Det giver dig bedre datakontrol, mere effektive arbejdsgange og i sidste ende sparer PIM dig for mange manuelle arbejdstimer og ineffektive arbejdsgange.

Men hvor stor en investering skal du lægge i en PIM-implementering, før du kan høste fordelene? 

Det kan vi se på i et prisestimat. Her ser vi på faktorer såsom SKU’er, produktbeskrivelser og grupperinger, og giver dig eksempler på, hvordan en PIM-investering har set ud i lignende virksomheder.

Bestil et estimat ved at udfylde formularen. Så kontakter vi dig hurtigst muligt

+4.000 virksomheder bruger DynamicWeb

Ege Carpets får flere henvendelser med deres nye hjemmeside

Lancering af nye kollektioner var en udfordring for Ege Carpets’ gamle webshop. Her kunne man ikke berige produkter inden lanceringsdagen, hvilket betød, at alle produktinformationer ofte først var opdateret flere dage efter en lancering.

Sammen med DynamicWeb har Ege Carpets fået en flot og æstetisk hjemmeside, som har leveret strålende resultater på få måneder: 1600 leads, en 6% stigning i kundedatabase og trafikken til vareprøvebestillingssiden er øget med 250%.

En ny hjemmeside viser Flexlux’ mere end 900.000 produktvarianter

Møbelvirksomheden Flexlux manglede en hjemmeside, som kunne vise deres samlede produktsortiment og imødekomme et stigende salg fra webshop-kunder. Det fik de i samarbejde med DynamicWeb.

Den nye side viser uden problemer de mere end 900.000 produktvarianter. Derudover er det blevet hurtigere og nemmere at opdatere produktdata- og billeder, hvilket betyder, at Flexlux ikke længere drukner i manuelt arbejde.

Korsør Hvidevarecenters nye webshop sparer dem 900 arbejdstimer årligt

Hos Korsør Hvidevarecenter besluttede man sig for at udbygge webshoppen. Og særlig de komplekse arbejdsprocesser ville man gerne forsimple i forbindelse med den opdatering. Løsningen faldt på DynamicWeb.

Resultatet? Korsør Hvidevarecenter er gået fra 500 produkter på webshoppen til knap 10.000, og med det bredere sortiment er antallet af ordrer fordoblet og ordrestørrelserne steget med 50% – og så har de ovenikøbet sparet 900 arbejdstimer årligt.

Cases

Få at vide, hvordan store virksomheder verden over vokser og optimerer med DynamicWeb.

 

Downloads

Få inspiration, download white papers, se webinarer og meget mere.

 

Event & Webinars

Tilmeld dig til DynamicWeb events og webinarer.

 

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing